5 lépés a folyamatos páciens mennyiség érdekében!
A fogászat azért áll hozzám közel, mert fogászati végzettségem is van. Fiatalon éreztem, hogy vonz ez a világ, de még akkor nem értettem, hogy nem a kivitelező oldal áll közel hozzám, hanem az odavezető út.
Azóta több fogászattal is együtt dolgozom, mint marketinges, és arra jöttem rá, hogy ez az az ipar–ág amelynek folyamatosan új páciensekre van szüksége ahhoz, hogy fenntarthassa önmagat.
Ha te fogorvos vagy, vagy fogorvosi rendelőt üzemeltetsz tudod miről beszélek.
Először is gondold végig milyen csatornákon keresztül jutnak el hozzád a páciensek?
ÜGYFELEK AKIKET EZEKEN A CSATONÁKON ÉRSZ EL:
Checkbox

Hirdetsz online?- fut GoogleAds kampányod? Hogy állsz a landing pagekkel? vagy a közösségimédiában vagy jelen? esetleg a Youtube-on? Fenntartod a páciensek érdeklődését?
Mi a helyzet az offline jelenléttel? Újság? Rádió? Tv? Plakát? Használtad már?
Ugye mennyi rengeteg eszköz?
Nézzük át mire lenne a leginkább szüksége a Te fogászatodnak?
Elöljáróban-ezek általános jellegűek, fogászatra specializálva, ha szeretnél személyre szabottmarketing tervet keress minket bizalommal.

Mérd fel hol is tartasz most!
- Mennyi beteged van?
- Egy beteg átlagosan mennyi pénzt hagy nálad?
- Mennyit költesz egy páciens megszerzéséért?
- Időben és pénzben?
- Milyen eszközökkel jutottál az eddigi páciensekhez?
A vállalkozások 60%-a nem tudja, mennyibe kerül valójában neki egy ügyfél!
A sikeres vállalkozások 99%-a tudja egy ügyfél bekerülési költségét!
Amikor megvagy az adatokkal mérd fel, mennyire használtad ki az internet adta lehetőséget! Ez az első lépés a siker felé! Te mennyi időt töltesz az interneten? Milyen eszközön töltöd azt az időt? Ezekre mind tudod a választ!A nagy kérdés az, hogy az ügyfeleid mennyi időt töltenek ott? Elárulom! Sokat! Ezen belül is a mobilon a legtöbbet , mint a friss felmérések is mutatják. Ne pazarold el ezt a lehetőséget.

A vállalkozások 60%-a nem tudja, mennyibe kerül valójában neki egy ügyfél!
A sikeres vállalkozások 99%-a tudja egy ügyfél bekerülési költségét!

Légy jelen!
GoogleAds – hogy aki keres, Téged találjon meg!
Facebookon- hogy folyamatosan új tartalmakkal tud meglepni kö-vetőidet, akik így nem felejtik el, ha bármi gondjuk is van a fogaik–kal kit kell keresni, illetve itt tudod őket emlékeztetni például a fo–lyamatos pénzt hozó fogkőszedésre, melynek alkalmával továbbikezelések fontosságára is tudod emlékeztetni pácienseidet.Hasonlóan fontos az Instagram és a Youtube használata.
Ez mind bizalmat épít és fenntart. Itt a posztok és a hirdetések együtt hozzák meg a kívánt eredményt. Az automatizált online világot se felejtsd el, e felé tart a világ.
A vállalkozások 60%-a nem tudja, mennyibe kerül valójában neki egy ügyfél!
A sikeres vállalkozások 99%-a tudja egy ügyfél bekerülési költségét!
Építs hírnevet!
Ha fogászati prolémája lenne ügyfelednek, Te legyél az első aki eszébe jut!
Erre tökéletes eszköz az offline média világa.
Napjainkban is igaz az, hogy ami az újságban, tv-ben rádióban megjelenik azt hitelesnek érzik az emberek.

A vállalkozások 60%-a nem tudja, mennyibe kerül valójában neki egy ügyfél!
A sikeres vállalkozások 99%-a tudja egy ügyfél bekerülési költségét!

Mérd az eredményeket!
Az online világban ez viszonylag könnyen megy.
Különböző mérési programokat használhatsz, melyek megmutatják melyik hirdetés milyen eredményeket hoz.
Ezek segítenek abban, hogy ne pénzégetés legyen egy-egy kampány. A hagyományos média mérése nehezebb. Sok esetben a telefont felvevő és emaileket kezelő kollégával gyűjthetjük is az információkat. Az eredménye nem direkt mérhető.
A vállalkozások 60%-a nem tudja, mennyibe kerül valójában neki egy ügyfél!
A sikeres vállalkozások 99%-a tudja egy ügyfél bekerülési költségét!
Ezek a lépések elengedethetetlenek minden fogászatszámára, aki következő szintre szeretne lépni!
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Ezek elérésében már van tapsztalatunk! Ha úgy érzed neked is szükséged lenne egy fogászati marketing specialistára Jelentkezz Ingyenes konzultációnkra!