Rólunk
Ismerj meg minket, mielőtt bármiről is döntenél!

COOM.HU
A COOM (Create Online Offline Marketing) ügynökséget azért hoztuk létre, mert eddigi munkánk során azt tapasztaltuk, hogy a kkv-nak nagyon nehéz lavírozni a különböző marketing szolgáltatások között.
Azt láttuk, hogy azok a vállalkozók akik megkeresnek minket, nagyon jók abban amit csinálnak, és az a kérdés, hogy hogyan hirdessék magukat rengeteg hasznos energiát felőröl.
Mindenki hallott már az online marketing fontosságáról, ezen belül a közösségi médiában lévő nagy lehetőségekről, a tartalommarketing fontosságáról, a hagyományos média jótékony hatásairól.
De honnan tudhatja az ember, hogy az Ő vállalkozásának melyik felület a legkifizetődőbb, hogy a bevételét ne szórja ki feleslegesen. A marketing minden ága és szegmense szuperül használható, de mint ahogy egy utazásnál nem mindenkinek való a túrázás, és nem ugyanarra az utazó csomagra van szüksége, úgy a marketing eszközök közül is fontos, hogy alapos stratégia felállítás után válasszunk, hogy a kampány végeztével ne egy ürülő pénztárca és egy kellemetlen élmény maradjon.

Ebben segítünk mi a vállalkozásoknak.
Cégünk fő motivációja, hogy ügyfeleinknek összeállítsunk egy átfogó marketing stratégiát és ezek után ne engedjük el a kezüket, hanem segítségükre legyünk egy-egy kampány indításában, kivitelezésében és az eredmények mérésében.

Király Bettina
cégvezető, alapító
Mezőgazdász családban születtem, a munka nálunk soha nem volt kérdés. Ami viszont mindig kérdéses volt, az a piac. Már gyerekkoromban is láttam, hogy hiába jó egy termék ha ezt mások nem látják (kóstolják) és persze nem értékelik. A profit természetesen fontos, de nem minden. Sokat foglalkoztatott az a kérdés, hogy tudnék segíteni azoknak az embereknek akik rengeteget dolgoznak, remek termékeket hoznak létre vagy forgalmaznak, vagy olyan szolgáltatást nyújtanak, melyet minél több embernek meg kellene tapasztalnia.
Tanulmányaimat a Budapesti Metropolitan Egyetem kereskedelem és marketing szakán folytattam, e mellett pedig grafikusnak is tanultam, hogy ne csak azt tudjam elmondani, hogy mit kell, hogy tartalmazzon, vagy hogyan kellene kinézni egy kiadványnak, hirdetésnek stb, hanem annak elkészítéséről is legyen fogalmam.
Fő motivációm a cégalapításra az volt, hogy egy olyan szolgáltatást nyújtsak ami a vállalkozóknak támaszt ad és időt spórol, és ami a legfontosabb segít az előrehaladásban. Ezek mellett pedig, hogy ne higgye azt egy kis és középvállalkozó sem, hogy a marketing csak a multiknak elérhető és kifizethető
Kérj visszahívást vagy küldj emailt és beszélgessünk
Az első megbeszélés ingyenes, tudd meg, hogyan tudjuk megkönnyíteni a munkádat!
Linkek
ÁSZF
Adatkezelés
Kapcsolat
Rólunk
Csatornáink
Ezt ne hagyd itt
